Ich manželstvo počas pandémie koronavírusu kreatívne rozkvitlo. Keď Linda a Adam Cisárovci na prelome vlaňajšieho apríla a mája odštartovali projekt Cisarove, tak netušili, aký úspech zožnú ich grafiky fragmentov slovenských miest a lokalít. „Bol to spontánny výsledok nášho spoločného home office,“ vraví s úsmevom Adam. Na novom koncepte pracovali popri zamestnaniach, keďže on pôsobí ako grafický dizajnér a hudobník, zatiaľ čo jeho manželka zamestnaná v inovatívnej firme Kiuub je momentálne čerstvo na materskej dovolenke.
V rámci projektu Cisarove sa každý drží vlastných úloh. Adam pobavene vraví, že si radšej „nelozia zbytočne do kapusty“, no neustále o všetkom diskutujú a navzájom si pomáhajú. Koniec-koncov, ťahajú predsa v živote a podnikaní za jeden povraz. Pre manželov je dôležitou hodnotou vzájomný rešpekt. „Uvedomujeme si aj to, že keby jeden druhého vyhodíme z firmy, tak sa o päť minút stretneme v obývačke alebo kuchyni, a to za to nestojí,“ konštatuje s nadsádzkou.
Z pohľadu Adama je vlastný projekt túžbou a snom každého jedného kreatívca, ktorý sa pohybuje vo vodách reklamnej sféry. Prečo to tak je? Dôvodom je podľa neho v prvom rade sloboda tvorby bez termínov a iných limitov od klientov. Keď manželia otvárajú príbeh Cisarove, tak Linda priznáva, že nápad tohto konceptu v hlavách nosili už dlhší čas. Nikdy však nebol správny čas na to, aby s ním začali.
„Obaja sme boli zahltení prácou pre firmy a klientov. Nieže by na spoločnom home office počas prvej vlny pandémie ubudlo, ale začala som si všímať aj iné veci v domácnosti ako doteraz,“ ozrejmuje. Jej pozornosť upútala prázdna stena v byte, ktorá pôsobila fádnym dojmom. Podľa Lindy si žiadala nejaké oživenie. Okrem toho jej na sociálnych sieťach neušlo, že nie je jediná s podobným problémom. Ľudia totiž vo veľkom začali s úpravami a zveľaďovaním svojich príbytkov. Doťahovali do dokonalosti to, na čo dovtedy nemali čas. „Začala som rýpať do Adama, aby skúsil zhmotniť to, čo už mal dávnejšie v hlave, aby sa začal venovať aj niečomu vlastnému,“ spomína Linda. Manželia však neostali pri jednej grafike pre seba. Rozhodli sa, že odštartujú projekt Cisarove a prinesú svoje diela na trh. Ich prvé kroky boli pre pandémiu opatrné.